Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2121-2130 зі 6396 (час пошуку: 0.01 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Маркетинговий підхід щодо визначення та формування навчальної мотивації студентівАстахова І. Е.
2023Особливості маркетингового забезпечення експортної діяльності підприємства в умовах цифрової трансформаціїАстахова І. Е.; Горобинська М. В.
2023Інноваційні напрями розробки стратегії розвитку підприємств на міжнародній ареніАстахова І. Е.; Добринь С. В.
2019Вплив культури на організацію систем вищої освіти в умовах глобалізаціїЛипов В. В.; Чернуха Т. С.
2022Чинники міжнародної конкурентоспроможності ІТ-підприємствДибач І. Л.
2022Комунікаційний процес як складова міжнародного менеджменту підприємстваЧернуха Т. С.
2023Теоретико-методичні аспекти вибору форми фінансового забезпечення зовнішньоекономічної діяльності підприємстваБестужева С. В.
2022Influence of State Policy on the State of Higher Education System in UkraineKanash O.; Parsyak V.; Zhukova O.; Dybach I.; Korniienko O.
2021Економічна діагностика як інструмент регулювання регіонального ринку споживчих товарівПроскурніна Н. В.; Белявцева В. В.; Гусакова О. О.
2022Особливості конкурентної стратегії міжнародного маркетингу в умовах виходу ІТ-компанії на світовий ринок інформаційних технологійДзеніс О. О.; Купріна В. В.