Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2131-2140 зі 6396 (час пошуку: 0.014 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Міжнародна маркетингова діяльність підприємства в умовах цифрової трансформаціїДзеніс О. О.; Стакас А. В.
2022Цифровий маркетинг, як інструмент управління міжнародною діяльністю підприємстваДзеніс О. О.; Кузнецов О. В.
2022Формування стратегії управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємстваДзеніс О. О.; Романадзе І. Д.
2022Цифрові технології управління ризиками у міжнародній діяльності підприємстваДзеніс О. О.; Маюра Д. Б.
2022Методичні аспекти формування міжнародної товарної стратегії підприємства з використанням методів оптимізаціїБестужева С. В.; Козуб В. О.
2022Оптимізація умов зовнішньоекономічного контракту з використанням міжнародних комерційних термінів INCOTERMSКозуб В. О.; Бестужева С. В.
2022Удосконалення стратегії брендингу у зовнішньоекономічній діяльності підприємстваКозуб В. О.; Кандзюба Є. Р.
2022Теоретичні аспекти формування експортного потенціалу підприємстваКозуб В. О.; Горохова В. Ю.
2022Бренд як інструмент створення конкурентних переваг міжнародних компанійКозуб В. О.; Кандзюба Є. Р.
2022The Main Negative Factors of Military Influence on the Economic Environment of the Region and its Financial and Economic SecuritySytnyk Yo.; Havrychenko D.; Staverska T.; Primush R.; Erfan V.