Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2141-2150 зі 6312 (час пошуку: 0.013 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Influence of State Policy on the State of Higher Education System in UkraineKanash O.; Parsyak V.; Zhukova O.; Dybach I.; Korniienko O.
2021Економічна діагностика як інструмент регулювання регіонального ринку споживчих товарівПроскурніна Н. В.; Белявцева В. В.; Гусакова О. О.
2022Особливості конкурентної стратегії міжнародного маркетингу в умовах виходу ІТ-компанії на світовий ринок інформаційних технологійДзеніс О. О.; Купріна В. В.
2022Міжнародна маркетингова діяльність підприємства в умовах цифрової трансформаціїДзеніс О. О.; Стакас А. В.
2022Цифровий маркетинг, як інструмент управління міжнародною діяльністю підприємстваДзеніс О. О.; Кузнецов О. В.
2022Формування стратегії управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємстваДзеніс О. О.; Романадзе І. Д.
2022Цифрові технології управління ризиками у міжнародній діяльності підприємстваДзеніс О. О.; Маюра Д. Б.
2022Методичні аспекти формування міжнародної товарної стратегії підприємства з використанням методів оптимізаціїБестужева С. В.; Козуб В. О.
2022Оптимізація умов зовнішньоекономічного контракту з використанням міжнародних комерційних термінів INCOTERMSКозуб В. О.; Бестужева С. В.
2022Удосконалення стратегії брендингу у зовнішньоекономічній діяльності підприємстваКозуб В. О.; Кандзюба Є. Р.