Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2211-2220 зі 6312 (час пошуку: 0.011 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Сучасний інструментарій оцінки конкурентоспроможності підприємствГаркуша В. О.; Іванієнко В. В.
2019Формування стратегії розвитку експортної діяльності підприємства в умовах інноваційної економікиПроскурніна Н. В.; Грида М. О.
2019Роль стратегічного маркетингу в діяльності підприємстваПроскурніна Н. В.; Малигіна Є. Ю.
2020Особливості стратегій та заходів екомаркетингуАстахова І. Е.; Григорова А. О.
2020Greenwashing as a form of modern eco-marketingAstakhova I. E.; Reznikova T. O.; Astakhova E. V.
2019Перспективи розвитку лізингу на міжнародних та українському ринкуРезнікова Т. О.; Нікітченко Є. А.
2019Ефективне формування міжнародних резервів країн світуРезнікова Т. О.; Боброва Я. Я.
2019Логістична діяльність торговельного підприємства: сутнісні характеристики та формалізація моделіШталь Т. В.; Уварова А. Є.
2019Сучасна трансформація валютного ринку УкраїниРезнікова Т. А.; Стиценко Т. А.
2019Вплив глобалізації на розвиток фондового ринку УкраїниРезнікова Т. О.; Чефранова К. Р.