Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2321-2330 зі 6397 (час пошуку: 0.011 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Особливості формування міжнародної маркетингової стратегії підприємстваКозуб В. О.; Чефранова К. Р.
2021Пріоритетні вектори цифрової трансформації бізнесуСтаверська Т. О.
2021Теоретико-методичні аспекти формування та реалізації міжнародної конкурентної стратегії підприємстваБестужева С. В.
2021Роль переговорів у розвитку міжнародного бізнесу підприємства в умовах висококонкурентного середовищаДзеніс О. О.; Соловйова О. О.
2021Сучасні тенденції розвитку маркетинг-менеджменту підприємстваДзеніс В. О.; Дзеніс О. О.
2021Сучасні погляди до управління підприємствомДзеніс В. О.; Дзеніс О. О.
2021Mechanisms of Information and Analytical Support of Local State AdministrationsSudnickas T.; Smalskys V.; Gavkalova N.; Dzenis V.; Dzenis O.
2021Пріоритети регіональної політики сталого розвитку України в контексті глобалізаціїКозуб В. О.
2021Цифрова грамотність як провідна компетентність майбутнього фахівцяКрутова А. С.; Ставерська Т. О.
2021Digitalization as a Tool for Ensuring Innovative Development of Restaurant BusinessShtal T. V.; Staverska T. O.; Svitlichna V. Yu.; Kravtsova S. V.; Kraynyuk L. N.; Pokolodna M. M.