Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2361-2370 зі 6312 (час пошуку: 0.008 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Маркетингова діяльність як засіб підвищення рівня міжнародної конкурентоспроможності підприємства ТОВ «Грінпауер-Про»Проскурніна Н. В.; Єресько Д. О.
2020Інструменти цифрового маркетингу як драйвер омніканальної роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
2020Оцінка ефективності маркетингових заходів підприємств роздрібної торгівлі в умовах цифрової трансформаціїПроскурніна Н. В.
2020Особливості проектного менеджменту в ІТ-компаніяхПіддубна Л. І.; Дудник М. М.
2020Strategic Guidelines for the Improvement of Logistic Activities of Trade EnterprisesShtal T. V.; Uvarova A. I.; Proskurnina N. V.; Savytska N. L.
2020Implementation of the risk assessment system for innovative activityPliekhanova T. Ye.
2020Advantages and disadvantages of using innovative risk assessment methodsVereshchahina H.; Pliekhanova T. Ye.
2020Вплив глобалізаційних процесів на розвиток корпоративного середовища міжнародних ІТ-компанійНікітіна А. В.; Шершенюк О. М.
2020Конкурентоспроможність здобувачів вищої освіти в часи глобальної цифровізаціїДоброскок Ю. Б.; Чернуха Т. С.
2020Особливості процесу управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємстваНікітіна А. В.; Недяк А. Р.