Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2411-2420 зі 6312 (час пошуку: 0.043 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Сутність та етапи стратегічного управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємстваКозуб В. О.; Спасьонов Д. С.
2019Проблеми управління зовнішньою заборгованістю України: методичні аспектиКозуб В. О.; Бестужева С. В.
2019Analytical support for forming the strategy of export-import activity development of enterprises in UkraineMalyarets L. M.; Draskovic M.; Dorokhov O. V.; Proskurnina N. V.; Vovk V.
2019Оцінка результативності ЗЕД підприємства на засадах системи збалансованих показниківПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2019Концепція трансформування функцій маркетингу на засадах інноваційної економікиПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2019Розвиток брендингу в Україні як необхідне підґрунтя забезпечення конкурентоспроможності компаній в умовах інтенсифікації міжнародних економічних відносинНікітіна А. В.; Азарова А. О.; Никитина А. В.; Nikitina A. V.; Azarova A. O.
2019Проблемні аспекти в зовнішньоторговельній діяльності України в контексті світових рейтингів (на прикладі «Doing business»)Проскурніна Н. В.; Тимошенко К. В.; Проскурнина Н. В.; Тимошенко К. В.; Proskurnina N. V.; Tymoshenko K. V.
2019Концептуальні засади розвитку теорії стратегічного управління підприємствомПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2019Securities as an object of investment on world stock marketNikitina A. V.; Нікітіна А. В.; Никитина А. В.
2018Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.