Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2451-2460 зі 6397 (час пошуку: 0.019 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2015Теоретико-методичні аспекти регулювання міжнародної торгівлі та торгівельного підприємництва в умовах глобалізаціїСерпухов М. Ю.; Serpukhov M. I.
2020Фінансово-кредитний інструментарій механізму забезпечення економічної активності та сталого розвитку торговельних підприємств УкраїниБлизнюк О. П.; Іванюта О. М.; Ставерська Т. О.
2020Міжнародна діяльність ХНЕУ ім.С.КузнецяДоброскок Ю. Б.
2020Концептуальний підхід до оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємств роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.
2020Детінізація малого бізнесу в Україні як резерв зростання економічного потенціалу країниВеличко К. Ю.; Носач Л. Л.
2020Франчайзинг як інструмент розвитку ресторанного бізнесу: міжнародний досвід та національні особливостіСтаверська Т. О.; Козуб В. О.
2020Ретроспектива правової регламентації імплементації цілей та принципів сталого розвиткуСтаверська Т. О.
2020Аналіз маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі зі споживачамиПроскурніна Н. В.; Шталь Т. В.
2020Mechanism for improving the foreign trade competitiveness of the new European union member countriesChernуshova L. O.; Kot O. V.; Velychko K. Y.
2020Theoretical aspects of controlling as a component of an effective system of management of enterprises in the globalization conditionsNikitina A. V.; Velychko K.; Kozub V. O.