Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2451-2460 зі 6312 (час пошуку: 0.012 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Трансформація теоретичної сутності поняття конкуренціїПолякова Я. О.; Саладовникова М. С.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2018Analytical support for forming the strategy of export-import activity development of enterprises in UkraineMalyarets L. M.; Draskovic M.; Proskurnina N. V.; Dorokhov O. V.; Vovk V. A.; Малярець Л. М.; Драшкович М.; Проскурніна Н. В.; Дорохов О. В.; Вовк В. А.; Малярец Л. М.; Проскурнина Н. В.; Дорохов А. В.
2018Теоретичні основи функціонування фінансового механізму зовнішньоекономічної діяльностіСтахорська С. І.; Стахорская С. И.; Stakhorska S. I.
2018Смарт-спеціалізація регіонів – європейский інструмент регіонального маркетингу і підвищення конкурентоспроможності УкраїниМатюшенко І. Ю.; Мишко Є. О.; Матюшенко И. Ю.; Мышко Е. О.; Matyushenko I. Y.; Misko Y. Y.
2018Особливості розрахунку індексу глобальної конкурентоспроможності 4.0Піддубна Л. І.; Горобинська М. В.; Поддубная Л. И.; Горобинская М. В.; Piddubna L. I.; Gorobynska M. V.
2018Чинники формування міжнародної конкурентоспроможності підприємстваКозуб В. О.; Поночовний М. О.; Козуб В. А.; Поночовный Н. А.; Kozub V. O.; Ponochovny M. O.
2018Чинники формування бізнес-середовища міжнародної діяльності підприємстваКозуб В. О.; Гармаш Д. О.; Козуб В. А.; Гармаш Д. А.; Kozub V. O.; Garmash D. A.
2018Еволюція концепцій маркетингу роздрібної торгівліПроскурніна Н. В.; Проскурнина Н. В.; Proskurnina N. V.
2018Особливості формування міжнародної конкурентоспроможності країниШталь Т. В.; Козуб В. О.
2018Інновації як об’єкт маркетингового управління в міжнародному бізнесіАндросова Т. В.; Козуб В. О.; Чернишова Л. О.; Кот О. В.; Козуб В. А.; Чернышова Л. А.; Кот Е. В.; Androsova T. V.; Kozub V. O.; Chernуshova L. O.; Kot O. V.