Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2481-2490 зі 6312 (час пошуку: 0.034 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Blockchain as a driver of digitalization: essence, competitive advantages and approaches to regulation in the world and UkraineVelychko K.; Nikitina A. V.; Nosach L. L.
2015Аналітичне підґрунтя формування механізму взаємодії суб’єктів торгівельного підприємства у маркетингових каналахПіддубний І. О.; Шталь Т. В.; Доброскок Ю. Б.
2016Modern tendencies of internet marketing as a tool of influence on Ukrainian customerShtal T. V.; Hurzhiy N. G.; Pilipchatina E.
2023Міжнародна економікаКозуб В. О.; Горобинська М. В.; Доброскок Ю. Б.; Бестужева С. В.; Денисюк О. В.
2017Стратегічне управління збутовою діяльністю підприємств на міжнародному ринку: маркетингово-логістичний аспектШталь Т. В.; Писаренко В. В.; Гуржій Н. Г.; Мелушова І. Ю.
2017Зовнішньоекономічна діяльність підприємства: організація та управлінняКотиш О. М.; Мілько І. В.; Котыш Е. Н.; Милько И. В.; Kotysh O. M.; Milko I. V.
2017Управління розвитком експортного потенціалу підприємстваКарась М. Р.
2020Запровадження сучасних маркетингових технологій розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємстваМельнікова А. В.
2018Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємстваШурміль М. І.
2020Організаційно-економічний механізм підвищення ефективності у гнучких проектах ІТ-компаніїДудник М. М.