Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2561-2570 зі 6397 (час пошуку: 0.013 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Формування інформаційного забезпечення зовнішньоекономічної діяльності підприємстваКозуб В. О.; Козуб В. А.; Kozub V. O.
2018Теоретичне забезпечення розвитку митного регулювання зовнішньоекономічної діяльності в УкраїніКотиш О. М.; Бестужева С. В.; Котыш Е. Н.; Kotysh O. M.; Bestuzheva S. V.
2018Формування маркетингового бюджету для підприємств з бренд-орієнтованої системою управлінняЗубко Д. О.; Зубко Д. А.; Zubko D.
2018Формування конкурентної моделі управління брендамиЗубко Д. О.; Зубко Д. А.; Zubko D.
2018Instagram как новый инструмент в интернет-маркетингеАстахова И. Э.; Стоенко Е. М.; Астахова І. Е.; Стоєнко Є. М.; Astakhova I. E.; Stoienko E. M.
2018Вплив процесу здійснення покупки на конкурентоспроможність товарів брендаЗубко Д. О.; Зубко Д. А.; Zubko D.
2018Чинники конкурентного розвитку країн в умовах глобалізаціїШталь Т. В.; Козуб В. О.
2017Особливості аналізу макросередовища підприємства на зовнішніх ринкахШталь Т. В.; Бондаренко Л. М.; Ярковий О. Е.
2014Процес формування і розробки стратегій ТНКШталь Т. В.; Косенко В. І.; Шейко О. С.
2018Methods of analysis of the external environment of business activitiesShtal T. V.; Buriak M.; Ukubassova G.; Amirbekuly Y.; Toiboldinova Z.; Tlegen T.