Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2571-2580 зі 6312 (час пошуку: 0.006 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Strategical management : syllabus of the academic discipline for students of the specialty 051 «Economics» of the second (master's) levelPolyakova Y. O.
2018Стратегічний аналіз як інструмент управління для підвищення ефективності діяльності національних підприємствШталь Т. В.; Бондаренко Л. М.; Кучава К. О.
2018Особливості впровадження логістичного підходу в управління міжнародною збутовою діяльністю підприємстваБестужева С. В.; Козирєва К. М.; Козырева Е. М.; Bestuzheva S. V.; Kozyreva K. M.
2018Особливості сучасного стратегічного розвитку підприємства у сфері міжнародного бізнесуБестужева С. В.; Ткаленко Н. О.; Bestuzheva S. V.; Tkalenko N. O.
2018Формування інформаційного забезпечення зовнішньоекономічної діяльності підприємстваКозуб В. О.; Козуб В. А.; Kozub V. O.
2018Теоретичне забезпечення розвитку митного регулювання зовнішньоекономічної діяльності в УкраїніКотиш О. М.; Бестужева С. В.; Котыш Е. Н.; Kotysh O. M.; Bestuzheva S. V.
2018Формування маркетингового бюджету для підприємств з бренд-орієнтованої системою управлінняЗубко Д. О.; Зубко Д. А.; Zubko D.
2018Формування конкурентної моделі управління брендамиЗубко Д. О.; Зубко Д. А.; Zubko D.
2018Instagram как новый инструмент в интернет-маркетингеАстахова И. Э.; Стоенко Е. М.; Астахова І. Е.; Стоєнко Є. М.; Astakhova I. E.; Stoienko E. M.
2018Вплив процесу здійснення покупки на конкурентоспроможність товарів брендаЗубко Д. О.; Зубко Д. А.; Zubko D.