Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2581-2590 зі 6312 (час пошуку: 0.013 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Чинники конкурентного розвитку країн в умовах глобалізаціїШталь Т. В.; Козуб В. О.
2017Особливості аналізу макросередовища підприємства на зовнішніх ринкахШталь Т. В.; Бондаренко Л. М.; Ярковий О. Е.
2014Процес формування і розробки стратегій ТНКШталь Т. В.; Косенко В. І.; Шейко О. С.
2018Methods of analysis of the external environment of business activitiesShtal T. V.; Buriak M.; Ukubassova G.; Amirbekuly Y.; Toiboldinova Z.; Tlegen T.
2018The time factor during the formation of the company's entrance to the external market strategyShtal T. V.; Bondarenko L. M.; Ukubassova G.; Amirbekuly Y.; Toiboldinova Z.
2018Digital-маркетинг торговельного підприємства в міжнародному бізнесіШталь Т. В.; Проскурніна Н. В.
2018Актуальность маркетинговых исследований во внешнеэкономической деятельности предприятияАстахова И. Э.; Ковалева Ю. Ю.; Астахова І. Е.; Ковальова Ю. Ю.; Astakhova I. E.; Kovaleva Y. Y.
2018Особливості формування інноваційної стратегії в системі управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємстваАстахова І. Е.; Прохорова К. А.; Астахова И. Э.; Astakhova I. E.; Prokhorova K. A.
2018Трансформация международных платежных систем как направление повышения эффективности международной финансовой деятельностиРезникова Т. А.; Резнікова Т. О.; Reznikova T. O.
2017Вибір напрямку розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства авіаційної галузіШталь Т. В.; Бондаренко Л. М.; Хохлова А. Ю.