Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 3431-3440 зі 6312 (час пошуку: 0.053 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Логіко-семантична основа формування базових компонентів стратегії підприємстваПолякова Я. О.; Полякова Я. А.; Polyakova Y. O.
2016Особливості розвитку міжнародної конкуренції в умовах глобалізаціїШталь Т. В.; Козуб В. О.
2017Глобалізація світової економіки: особливості прояву та перспективи поглибленняБестужева С. В.; Bestuzheva S. V.
2016Вибір нового ринку збуту та його вплив на зовнішньоекономічну діяльність підприємстваШестакова О. А.; Попова І. К.; Шестакова Е. А.; Попова И. К.; Shestakova O. A.; Popova I. K.
2016Класифікація конкурентних стратегій підприємстваШестакова О. А.; Більченко К. О.; Шестакова Е. А.; Бeльченко Е. А.; Shestakova O. A.; Bilchenko E. A.
2016The Essence of Economic Category «Export Potential»Shestakova O. A.; Tymchenko A. I.; Шестакова О. А.; Тимченко А. І.; Шестакова Е. А.; Тимченко А. И.
2017Культура и экономическое развитиеЛипов В. В.; Lypov V. V.
2011Узгодження підсумкової величини інвестиційної вартості підприємстваЗима О. Г.; Котиш О. М.; Підгайна В. О.; Зима А. Г.; Котыш Е. Н.; Подгайная В. А.; Zima O. G.; Kotysh O. M.; Podgaina V. O.
2013Удосконалення методики оцінки інвестиційної вартості підприємстваКотиш О. М.; Котыш Е. Н.; Kotysh O. M.
2008Теоретические основы инвестиционной стоимости предприятияКотыш Е. Н.; Котиш О. М.; Kotysh O. M.