Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 5811-5820 зі 6312 (час пошуку: 0.012 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Історія української культури : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняБаличева Л. В.; Добрунова Л. Е.; Свинаренко Н. О.
2024Management of educational activities of Chinese master's students in pedagody under online learning conditionsSladkykh I. A.
2019Логістична діяльність торговельного підприємства: сутнісні характеристики та формалізація моделіШталь Т. В.; Уварова А. Є.
2020Визначення ієрархії локальних компонент організаційно-економічного забезпечення логістичної діяльності торговельного підприємстваШталь Т. В.; Уварова А. Є.
2020Оцінка організаційно-економічного забезпечення логістичної діяльності торговельних підприємств УкраїниШталь Т. В.; Уварова А. Є.
2020Комплексний підхід до омніканальної маркетингової стратегії в роздрібній торгівліШталь Т. В.; Проскурніна Н. В.
2022Semi-finished products based on protein-carbohydrate raw milk materials Economic justification of introducing in restaurantsShtal T.; Davydova O.; Sysoieva S.; Nechepurenko K.; Zolotukhina I.
2020Improving Public Water Resources Policy in Ukraine: Municipal and Environmental IssuesDiegtiar O. A.; Hornyk V. H.; Kravchenko S. O.; Karlova V. V.; Shtal T. V.
2021Formation of an innovative business model of a trade organization in the context of economic globalizationHrynko P.; Grinko A.; Shtal T.; Radchenko H.; Pokolodna M.
2021Digitalization as a Tool for Ensuring Innovative Development of Restaurant BusinessShtal T. V.; Staverska T. O.; Svitlichna V. Yu.; Kravtsova S. V.; Kraynyuk L. N.; Pokolodna M. M.