Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/6158
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пушкар О. І. | - |
dc.contributor.author | Сергієнко О. В. | - |
dc.contributor.author | Пушкарь А. И. | - |
dc.contributor.author | Сергиенко О. В. | - |
dc.contributor.author | Pushkar O. I. | - |
dc.contributor.author | Sergiienko O. V. | - |
dc.date.accessioned | 2014-04-07T11:10:31Z | - |
dc.date.available | 2014-04-07T11:10:31Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Пушкар О. І. Методичний підхід до підготовки інноваційних фахівців спеціальності «Технології електронних мультимедійних видань» / О.І. Пушкар, О.В. Сергієнко // Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. наук. праць.— Х.: УІПА, 2013. - Вип. 40-41.- С. 228-235 | en_US |
dc.identifier.uri | http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6158 | - |
dc.description.abstract | У статті дано авторське визначення поняття «інноваційна поведінка студента», розкрито особливості спеціальності «Технології електронних мультимедійних видань; проведено емпіричне дослідження з метою аналізу особистого відношення студентів до креативності; сформовано концепцію підготовки інноваційних фахівців спеціальності «Технології електронних мультимедійних видань» на основі проектно-тренінгового підходу. | en_US |
dc.description.abstract | В статье дано авторское определение понятия «инновационное поведение студента», раскрыты особенности специальности «Технологии электронных мультимедийных изданий»; проведено эмпирическое исследование с целью анализа личного отношения студентов к креативности; сформирована концепция подготовки инновационных специалистов специальности «Технологии электронных мультимедийных изданий» на основе проектно-тренингового подхода. | en_US |
dc.description.abstract | In the article it was given the author's definition of "innovative behavior of student"; the features of the specialty "Technologies of electronic multimedia editions", it was conducted an empirical study to assess individual students' attitudes toward creativity, also the authors formed the concept of training of innovative professionals specialty "Technologies of electronic multimedia editions" on the basis of the project-training approach. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | УІПА | en_US |
dc.subject | інженерна освіта | en_US |
dc.subject | мультимедіа | en_US |
dc.subject | творчість | en_US |
dc.subject | креативність | en_US |
dc.subject | інноваційна поведінка | en_US |
dc.subject | підготовка інноваційних фахівців | en_US |
dc.subject | проектно-тренінговий підхід | en_US |
dc.subject | инженерное образование | en_US |
dc.subject | мультимедиа | en_US |
dc.subject | творчество | en_US |
dc.subject | креативность | en_US |
dc.subject | инновационное поведение | en_US |
dc.subject | подготовка инновационных специалистов | en_US |
dc.subject | проектно-тренинговый подход | en_US |
dc.subject | engineering education | en_US |
dc.subject | multimedia | en_US |
dc.subject | creation | en_US |
dc.subject | creativity | en_US |
dc.subject | innovative behavior | en_US |
dc.subject | training of innovative professionals | en_US |
dc.subject | project-training approach | en_US |
dc.title | Методичний підхід до підготовки інноваційних фахівців спеціальності «Технології електронних мультимедійних видань» | en_US |
dc.title.alternative | Методический подход к подготовке инновационных специалистов специальности «Технологии электронных мультимедийных изданий» | en_US |
dc.title.alternative | Methodical approach to the training of innovative specialists of "Technologies of electronic multimedia editions" | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті (МСТ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття_Сергієнко.pdf | 365,22 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.