Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7245
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаличева Ю. І.-
dc.date.accessioned2014-08-05T06:23:10Z-
dc.date.available2014-08-05T06:23:10Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБаличева Ю.І. Маркетингова політика стимулювання збуту / Ю.І. Баличева // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 18 - 20en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7245-
dc.description.abstractВисвітлено об'єкти збутової діяльності. Розкрито сутність методів стимулювання збуту, їх переваги та недоліки, а також сутність маркетингової політики управління збутом, як найбільш оптимальної за умов зміни зовнішнього середовища підприємства.en_US
dc.description.abstractОсвещены объекты сбытовой деятельности. Раскрыта сущность методов стимулирования сбыта, их преимущества и недостатки, а также сущность маркетинговой политики управления сбытом, как наиболее оптимальной в условиях изменения внешней среды предприятия.en_US
dc.description.abstractThe article deals with objects of sales activity. The essence of sales promotion techniques and their advantages and disadvantages are studied. The essence of marketing policy sales management is described as the most optimal one in the changing environment of a company.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectзбутen_US
dc.subjectзбутова політикаen_US
dc.subjectуправління збутомen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleМАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.82en_US
Розташовується у зібраннях:№ 5-2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баличева.pdf250,5 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.