Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7248
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВдовиченко А. С.-
dc.date.accessioned2014-08-05T06:39:04Z-
dc.date.available2014-08-05T06:39:04Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationВдовиченко А. С. Использование влияния цвета на потребителя при составлении рекламы / А.С. Вдовиченко // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 24 - 26en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7248-
dc.description.abstractРассмотрены особенности влияния разных цветов на человека, возможности использования данных знаний в продвижении продукции, основные правила использования и сочетания цветов при создании рекламы, разное значение цветов в разных странах.en_US
dc.description.abstractРозглянуто особливості впливу різних кольорів на людину, можливості використання даних знань у просуванні продукції, основні правила використання та поєднання кольорів при створенні реклами, різне значення кольорів у різних країнах.en_US
dc.description.abstractThe author considers features of the influence of different colors on the human, the ways how this knowledge can be used to promote the products, basic rules for the use and combination of colors in advertising, different meanings of colors in different countries.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectцветen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectзначение цветаen_US
dc.subjectвлияние цветаen_US
dc.subjectсочетание цветовen_US
dc.titleИСПОЛЬЗОВАНИЕ ВЛИЯНИЯ ЦВЕТА НА ПОТРЕБИТЕЛЯ ПРИ СОСТАВЛЕНИИ РЕКЛАМЫen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc659.128en_US
Розташовується у зібраннях:№ 5-2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вдовиченко.pdf256,4 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.