Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7267
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГога І. Г.-
dc.date.accessioned2014-08-06T06:41:57Z-
dc.date.available2014-08-06T06:41:57Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГога І.Г. Контроль як головний інструмент визначення ефективності рекламної кампанії / І.Г. Гога // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 31 - 33en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7267-
dc.description.abstractРозглянуто основні аспекти і значення контролю в процесі визначення ефективності рекламної кампанії. Контроль рекламної діяльності слід розглядатися тільки в системі контролю діяльності фірми у сфері маркетингуen_US
dc.description.abstractРассмотрены основные аспекты и значение контроля в процессе определения эффективности рекламной кампании. Контроль рекламной деятельности должен рассматриваться только в системе контроля деятельности фирмы в сфере маркетинга.en_US
dc.description.abstractThe main aspects and the importance value of control in the process of determining the effectiveness of an advertising campaign are studied. Control of advertising should only be considered in the control system of the firm in the field of marketingen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectконтрольen_US
dc.subjectефективністьen_US
dc.subjectрекламна кампаніяen_US
dc.subjectспецифічні цілі контролюen_US
dc.subjectтактичний контрольen_US
dc.subjectстратегічний контрольen_US
dc.titleКОНТРОЛЬ ЯК ГОЛОВНИЙ ІНСТРУМЕНТ ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc596.113.84en_US
Розташовується у зібраннях:№ 5-2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гога.pdf270,58 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.