Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7268
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДограшвили М. Б.-
dc.date.accessioned2014-08-06T06:47:56Z-
dc.date.available2014-08-06T06:47:56Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationДограшвили М.Б. Влияние рекламы на студенческую молодёжь / М.Б. Дограшвили // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 33 - 35en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7268-
dc.description.abstractРассмотрено влияние рекламы на студенческую молодежь, обобщены социально-психологические факторы влияния рекламы на студентов. Выявлены последствия рекламного воздействия на молодежь и особенности поведения студентов под воздействием рекламных сообщений.en_US
dc.description.abstractРозглянуто вплив реклами на студентську молодь, узагальнено соціально-психологічні фактори впливу реклами на студентів. Виявлено наслідки рекламного впливу на молодь та особливості поведінки студентів під впливом рекламних повідомленьen_US
dc.description.abstractVarious aspects of influence of advertising on students are considered. Social and psychological factors of influence of advertising on students are generalized. Consequences of advertising impact on youth and features of behavior of students under the influence of advertising messages are revealed.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectмолодежьen_US
dc.subjectстудентen_US
dc.subjectсоциально-психологические аспектыen_US
dc.subjectпотребительen_US
dc.titleВЛИЯНИЕ РЕКЛАМЫ НА СТУДЕНЧЕСКУЮ МОЛОДЕЖЬen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc378.015.31:316.647.5en_US
Розташовується у зібраннях:№ 5-2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дограшвили.pdf275,23 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.