Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7269
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКривич Л. М.-
dc.date.accessioned2014-08-06T06:56:38Z-
dc.date.available2014-08-06T06:56:38Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКривич Л.М. Формування маркетингової стратегії на підприємствах / Л.М. Кривич // Управління розвитком. - 2014. - №5. - С. 35 - 38en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7269-
dc.description.abstractРозглянуто питання формування маркетингової стратегії підприємства, її місце в загальній стратегії розвитку підприємства. Показано специфіку розробки маркетингової стратегії, наведено її класифікаціюen_US
dc.description.abstractРассмотрены вопросы формирования маркетинговой стратегии предприятия, ее место в общей стратегии развития предприятия. Показана специфика разработки маркетинговой стратегии, приведена ее классификацияen_US
dc.description.abstractThe question of forming a marketing strategy of an enterprise, its place in the general strategy of enterprise development is considered. The specific character of development of the marketing strategy is shown, its classification is givenen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectстратегія розвиткуen_US
dc.subjectплануванняen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectцільовий ринокen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.8en_US
Розташовується у зібраннях:№ 5-2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кривич.pdf290,09 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.