Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7346
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРаєвнєва О. В.-
dc.contributor.authorАксьонова І. В.-
dc.contributor.authorГончаренко М. Ф.-
dc.contributor.authorРаевнева Е. В.-
dc.contributor.authorАксенова И. В.-
dc.contributor.authorГончаренко М. Ф.-
dc.contributor.authorRayevnyeva O. V.-
dc.contributor.authorAksonova I. V.-
dc.contributor.authorGoncharenko M. F.-
dc.date.accessioned2014-08-15T08:01:11Z-
dc.date.available2014-08-15T08:01:11Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationРаєвнєва О.В. Теоретико-методологічні основи формування ефективної системи вищої освіти / О.В. Раєвнєва, І.В. Аксьонова, М.Ф. Гончаренко // Проблеми економіки. – 2013. - №3. - С. 28-33.en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7346-
dc.description.abstractМета статті полягає в узагальненні сучасного теоретико-методологічного, методичного та інструментарного забезпечення побудови ефективної системи вищої освіти. У результаті дослідження було розглянуто теоретико-методологічний рівень дослідження та виділено теорії і філософські школи, концепції, парадигми освіти та наукові підході, що використовуються при формуванні парадигм освіти. В якості інструментарного забезпечення розглянуто моделі освіти, моделі та технології навчання.en_US
dc.description.abstractЦель статьи состоит в обобщении современного теоретико-методологического, методического и инструментарного обеспечения построения эффективной системы высшего образования. В результате исследования был рассмотрен теоретико-методологический уровень исследования и выделены теории и философские школы, концепции, парадигмы образования и научные подходы, используемые при формировании парадигм образования. В качестве инструментарного обеспечения рассмотрены модели образования, модели и технологии обучения.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this paper is to generalize the modern theoretical and methodological, methodical and instrumentarnogo ensure an efficient system of higher education. The study was considered theoretical and methodological level of research and highlights the theory and philosophical schools, concepts, paradigms of education and scientific approaches used in the formation of paradigms of education. As discussed instrumentarnogo provide education model, models and technologies for learning.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectнавчанняen_US
dc.subjectпарадигми освітиen_US
dc.subjectконцепції освітиen_US
dc.subjectмоделі освітиen_US
dc.subjectмоделі та технології навчанняen_US
dc.subjectкомпетентнісний підхідen_US
dc.subjectвысшее образованиеen_US
dc.subjectобучениеen_US
dc.subjectпарадигмы образованияen_US
dc.subjectконцепции образованияen_US
dc.subjectмодели образованияen_US
dc.subjectмодели и технологии обученияen_US
dc.subjectкомпетентностный подходen_US
dc.subjectHigher educationen_US
dc.subjecttrainingen_US
dc.subjecteducation paradigmen_US
dc.subjectthe concept of educationen_US
dc.subjecteducational modelsen_US
dc.subjectmodel and technology trainingen_US
dc.subjectcompetence approachen_US
dc.titleТеоретико-методологічні основи формування ефективної системи вищої освітиen_US
dc.title.alternativeТеоретико-методологические основы формирования эффективной системы высшего образованияen_US
dc.title.alternativeTheoretical and methodological basis for the formation of an effective system of higher educationen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udcУДК 378.14.015.62en_US
Розташовується у зібраннях:Статті (СЕП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Аксенова Теор.-методол.основи форм.ефект.сист.ВО, 2013.pdf242,89 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.