Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/7402
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГаримович Б. Р.-
dc.date.accessioned2014-08-26T10:23:39Z-
dc.date.available2014-08-26T10:23:39Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГаримович Б. Р. Оптимизация объемов производства мороженого предприятия компании «Геркулес» / Б. Р. Гаримович // Управління розвитком. - 2014. - №7. - С. 15-16en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7402-
dc.description.abstractПроведен анализ рынка мороженого в Украине. На примере предприятия компании "Геркулес" рассмотрена оптимизационная модель максимизации дохода в данной отрасли.en_US
dc.description.abstractThe market of ice-cream in Ukraine is analysed in the article. The optimization model of maximization of revenues in the industry is considered by the example of the venture of "Gerkules" companyen_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectоптимизационная модельen_US
dc.subjectмаксимизация прибылиen_US
dc.subjectпромышленностьen_US
dc.subjectпродукцияen_US
dc.subjectпредприятиеen_US
dc.titleОптимизация объемов производства мороженого предприятия компании «Геркулес»en_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc663.674en_US
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕММ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.