Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/796
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧереватий О. С.-
dc.date.accessioned2012-07-16T11:55:44Z-
dc.date.available2012-07-16T11:55:44Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЧереватий О. С. Тендери як один з елементів маркетингових комунікацій підприємства / О. С. Череватий // Управління розвитком. – 2012. - №3. – С. 57 - 59en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/796-
dc.description.abstractОписано тендерний процес стосовно підприємців малого та середнього бізнесуen_US
dc.description.abstractDescription of tendering process for small and medium businesses is given.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectтендерen_US
dc.subjectвиди тендерівen_US
dc.subjectвідкритий тендерen_US
dc.subjectосновні елементи тендераen_US
dc.subjectтендерний процесen_US
dc.titleТендери як один з елементів маркетингових комунікацій підприємстваen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc658.9en_US
Розташовується у зібраннях:№ 3



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.