Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 601-610 зі 841 (час пошуку: 0.014 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Formation of the strategy of the company in international businessLytvynenko A.; Lytvynenko E.
2022Інформаційно-аналітичний інструментарій міжнародного бізнесу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» освітньої програми «Міжнародний бізнес» першого (бакалаврського) рівняІващенко Г. А.
2022Міжнародна торгівля в умовах цифровізації глобальной економікиЛитвиненко А. О.; Литвиненко О. Д.
2022The Impact of the Covid-19 Pandemic on the Dynamics of Financial Instruments in the World TradeOtenko I.; Hrabynskyi I.; Lytvynenko A.; Lytvynenko E.; Povoroznyk M.; Nikitin D.
2022Innovative Technologies for Company Marketing Process – From 4P to 4E: The Case of LEGO GroupParkhomenko O.; Iarmosh O.
2022Features of the development of the enterprise's export strategyParkhomenko N.
2022International experience of forming the city brandParkhomenko N.
2022Основні інструменти формування корпоративних комунікацій ІТ-галузіЄвсєєв Д. Ю.
2022Перспективи розвитку aутсорсингу ІТ компaній в УкрaїніОлексик Я. С.
2022Formation of corporate communications with stakeholders of IT interprisesYevsieiev D. Y.; Murenets I. G.