Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8543
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоцко О. І.-
dc.date.accessioned2015-02-26T13:53:08Z-
dc.date.available2015-02-26T13:53:08Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКоцко О. І. МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РИНКУ / О. І. Коцко // Управління розвитком. - 2014. - №13. - С. 47-48en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8543-
dc.description.abstractРозглянуто маркетингову діяльність як найважливішу функцію підприємниц¬т¬ва, що повинна забезпечувати стійке, конкурентоспроможне функціонування і розвиток того чи ін¬шого суб'єкта на ринку товарів і послуг з урахуванням стану як внутрішнього, так і зовнішньо¬го середовища.en_US
dc.description.abstractРассмотрена маркeтингoвая дeятельнoсть как важнeйшая функция прeд¬при¬нимательства, которая дoлжна oбeспечивать устoйчивoe, кoнкурeнтоспособное функциони¬рование и развитие того или иного субъекта на рынке товаров и услуг с учетом сoстoяния как внутреннeй, так и внешней средыen_US
dc.description.abstractMarketing activities have been studied as the most important function of business which should provide sustainable, competitive functioning and development of an entity in the market of goods and services, taking into account the condition of both the internal and external environment.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectмаркетингова стратегіяen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectумови господарюванняen_US
dc.titleМАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ В УМОВАХ СУЧАСНОГО РИНКУen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc005:658.8en_US
Розташовується у зібраннях:№ 13-2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коцко О. І. Маркетингова діяльність в умовах сучасного ринку.pdf233,84 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.