Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/8777
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрашкова А. К.-
dc.date.accessioned2015-03-12T09:46:18Z-
dc.date.available2015-03-12T09:46:18Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСтрашкова А. К. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У САНАТОРНО-КУРОРТНІЙ СФЕРІ / А. К. Страшкова // Управління розвитком. - 2014. - №13. - С. 78-80en_US
dc.identifier.urihttp://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8777-
dc.description.abstractРозглянуто особливості маркетинг-міксу у санаторно-курортній сфері та засоби маркетингових комунікацій, які доцільно використовувати в процесі управління маркетингом на підприємствах даної галузі.en_US
dc.description.abstractРассмотрены особенности маркетинг-микса в санаторно-курортной сфере и средства маркетинговых коммуникаций, которые целесообразно использовать в процессе управления маркетингом на предприятиях данной отраслиen_US
dc.description.abstractThe article deals with the features of marketing mix in the health resort sector and means of marketing communications which should be used in the process of marketing management at enterprises of this industryen_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУ ім. С. Кузнецяen_US
dc.subjectмаркетинг-міксen_US
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectпослугиen_US
dc.subjecte-mail-маркетингen_US
dc.subjectтелемедицинаen_US
dc.titleОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ У САНАТОРНО-КУРОРТНІЙ СФЕРІen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc339.138en_US
Розташовується у зібраннях:№ 13-2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.