Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/944
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМуліка Л. П.-
dc.date.accessioned2012-09-03T07:38:53Z-
dc.date.available2012-09-03T07:38:53Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМуліка Л. П. Єдина технологія прийому громадян як спосіб підвищення якості надання адміністративних послуг / Л. П. Муліка // Управління розвитком. – 2012. - №8. – С. 16 - 17en_US
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/jspui/123456789/944-
dc.description.abstractРозглянуто технологію прийому громадян у сфері надання держаних соціальних допомог та компенсацій як способу підвищення якості надання адміністративних послугen_US
dc.description.abstractThe technology of reception of citizens in the sphere of public provision, as a way of improving the quality of administrative services was considereden_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherВидавництво ХНЕУen_US
dc.subjectтехнологія прийому громадянen_US
dc.subjectприймальняen_US
dc.subjectякість надання адміністративних послугen_US
dc.subjectсфера соціального забезпеченняen_US
dc.titleЄдина технологія прийому громадян як спосіб підвищення якості надання адміністративних послугen_US
dc.typeArticleen_US
dc.subject.udc35.078en_US
Розташовується у зібраннях:№ 8



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.