Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 111-120 зі 3577 (час пошуку: 0.032 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Ознаки та напрями розвитку міжнародних партнерських відносин УкраїниУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2017Деловая культура Монголии: кросс-культурные особенностиГаваагийн Б.; Гаваагійн Б.; Gavaa B.
2017Покоління Х в Україні: ціннісний підхідБлизнюк Т. П.; Близнюк Т. П.; Blyznyuk T. P.
2017Оцінка поколінських цінностей покоління бебі-бумерів та покоління X в УкраїніБлизнюк Т. П.; Blyznyuk T. P.
2017Роль маркетинга в корпоративном управленииВеликая Е. Ю.; Велика О. Ю.; Velikaya О. Y.
2017Методичні основи здійснення ефективної логістичної діяльності на підприємствах як фактор підвищення їх конкурентоспроможностіРуденко Г. Р.; Руденко А. Р.; Rudenko H. R.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Організація маркетингових досліджень у сферах реклами та паблік рілейшнз" для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчанняБєлікова Ю. В.
2018Інтернет-маркетинг як інструмент маркетингових комунікацій та складова комерційної діяльності підприємстваУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2017Використання маркетингових інструментів для забезпечення позиціонування високотехнологічної продукціїПтащенко О. В.
2018Теоретичні аспекти використання бенчмаркінгу на міжнародних ринкахПтащенко О. В.; Небилиця О. А.; Брусніцина Д. Е.