Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1161-1170 зі 3531 (час пошуку: 0.013 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Iнтернет-технологiї в маркетинговій діяльності підприємстваМавріду В. Ю.; Мавриду В. Ю.; Mavridu V. Y.
2016Територіальний брендинг, як основний інструмент підвищення популярності містаМавріду В. Ю.; Птащенко О. В.; Бадяєв О. В.; Мавриду В. Ю.; Птащенко Е. В.; Бадяев А. В.; Mavridu V. Y.; Ptashchenko O. V.; Badyaev O. V.
2016Просування бренда в соціальних мережах за допомогою моделей SMM і SMOПтащенко О. В.; Кузьменко А. О.; Акулова К. І.; Птащенко Е. В.; Ptashchenko O. V.
2016Партнерські відносини підприємств в машинобудівній галузіУс М. І.; Ус М. И.; Us M.
2017Збалансована система показників як важливий елемент ефективного управління бізнес-процесамиШишмарьова Л. О.; Шишмарева Л. О.; Shyshmarova L. O.
2017Технології оцінки ефективності конкурентних стратегійПолюхович М. В.; Poliukhovych M. V.; Полюхович М. В.
2017Конкурентні стратегії розвитку: категорійний апаратПолюхович М. В.; Poliukhovych M. V.; Полюхович М. В.
2017Теоретические основы определения трудовых нормативовЧерноиванова А. С.; Черноіванова Г. С.; Chernoivanova H. S.
2017Особливості управління підприємством в сучасних умовахСорокіна А. С.; Сорокина А. С.; Sorokina A. S.
2016Робоча програма навчальної дисципліни "Економіка знань та інноваційна інфраструктура" для студентів напряму підготовки 6.030601 "Менеджмент" денної форми навчанняТомах В. В.; Томах В. В.; Tomakh V. V.