Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1271-1280 зі 3531 (час пошуку: 0.008 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020The prerequisites for entrepreneurial universities formation in UkraineSalun M. M.; Lutskyi A. I.; Lutskyi M. I.; Zvarych R. V.; Zaslavska K.; Tsukan O.
2020Маркетинг як інструмент підвищення ефективності інноваційної діяльності підприємстваГеращенко І. М.; Крамаренко С. М.
2019Аналіз процесу оцінки якості управління персоналомГеращенко І. М.; Санжаревська А. А.
2023Фактори створення медіаконтенту для молодіКороткова К. І.
2020Подієвий Public Relations як засіб формування іміджу компаніїАфанасьєва О. М.
2020Бренд-менеджмент. Методичні рекомендації до практичних завдань та самостійної роботи для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняМартиненко М. В.
2021Інтернет-маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняПтащенко О. В.; Афанасьєва О. М.; Салюк А. П.
2019Лінгвістична концепція і лінгвістична теорія у дискурсивному виміріПросяник О. П.
2019“NEW POETRY” periodical and electronic edition of New York group authors as a source for forming and disseminating modern aesthetics of Ukrainian poetic spaceIvanova I. B.; Lysytska O.
2020Медіапроєкт «Накипіло» як успішний досвід розбудови незалежних ЗМІІванова І. Б.