Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1311-1320 зі 3531 (час пошуку: 0.014 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Розробка матриці сумісності між організаційною культурою та стратегією підприємстваЛепейко Т. І.; Баркова К. О.
2020Оцінювання експортного потенціалу підприємства на основі розрахунку інтегрального показника його розвиткуВовк В. А.; Гаврильченко О. В.
2019Directions of social partnership of employers and universities in the sphere of economic education in UkraineLysytsia N. M.; Martynenko M. V.; Bielikova N. V.; Gron O. V.; Us M.
2020The targeted complex programme of investment and innovation development of enterprises: suggestions for forming and implementing activitiesIastremska O. M.; Strokovych H. V.; Iastremska O. O.; Amit Kumar
2020Інноваційний розвиток професійної освіти за принципами безперервності та адаптивностіМартиненко М. В.; Лисиця Н. М.
2020Засоби удосконалення візуального образу ювелірного бренду в цифровому просторіНіколаєнко Д. О.
2023Наскрізна програма практики для студентів спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» освітньої програми «Подієвий менеджмент» другого(магістерського) рівняБлизнюк Т. П.; Кінас І. О.; Майстренко О. В.
2018Комунікативне повідомлення в контексті конструювання соціальної реальностіСорокіна Г. В.
2020Трансформації глобальної міграції населенняЗима О. Г.; Афанасьєва О. М.; Родіонов С. О.; Кошарна В. В.; Станкова А. О.
2023Розвиток особистого бренду за допомогою соціальних мережПідмолода С. Д.