Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1321-1330 зі 3531 (час пошуку: 0.016 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Бренд-бук як напрям маркетингових комунікацій підприємстваДемченко Г. В.
2022Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівняУс М. І.
2023Теорія організації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Публічне управління» першого (бакалаврського) рівняГрузіна І. А.; Кінас І. О.; Перерва І. М.; Черноіванова Г. С.; Нечипорук О. В.
2022Marketing: work sillabus of the academic discipline for students of specialty 073 "Management" of the educational program "Logistics" of the first (bachelor) levelGrynevych L. V.; Rodionov S. O.
2020Виховна діяльність громадських організацій як засіб формування професійних стандартів журналістаЯресько К. В.
2019Шевельов про втрату Я-унікальності в радянській українській рекламіІванова І. Ю.
2019Основні напрями досліджень рекламної комунікації в сучасному гуманітарному просторіІванова І. Б.
2020Особливості використання мотиву патріотизму в українській рекламіСорокіна Г. В.; Шершень В. В.
2020Елементи картини світу студентської молоді крізь призму мемівСтаркова Г. В.; Сорокіна Г. В.
2020Російський морський регістр судноплавства порушує вимоги законодавства УкраїниЯресько К. В.