Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1341-1350 зі 3423 (час пошуку: 0.011 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Use of creative marketing in the implementation of enterprise strategyPererva I.; Myronova O.
2023Використання цифрового маркетингу для розвитку туристичної сфери в умовах сучасних викликівКуруджи Ю. В.; Холодний Г. О.; Холодна Ю. Є.
2023Напрями відновлення маркетингової діяльності та трансформації моделей поведінки споживачів у повоєнному періоді: проблеми врахування регіонального аспектуГриневич Л. В.; Бєлікова Н. В.
2023Сучасні тенденції розвитку EDTECH компаній та їх вплив на формування маркетингової стратегії у сфері освітніх технологійБаталічева Н. О.; Козлова І. М.
2023Disclosure of the main concepts in the formation of competitive strategies of industrial enterprises in the conditions of the experience economyIastremska O.
2022Production and service management: syllabus of the educational discipline for students of all specialties of the first (bachelors) levelSigaieva T.
2022Теоретичні положення дослідження та розпізнавання «пасток відсталості» в економіці країниБєлікова Н. В.
2023СМАРТ логістика: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Логістика» першого (бакалаврського) рівняКолодізєва Т. О.
2023Стратегічний менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняЯстремська О. М.
2023Менеджмент командної роботи: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» першого (бакалаврського) рівняМартиненко М. В.; Самойленко В. В.