Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1541-1550 зі 3423 (час пошуку: 0.008 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Товарна інноваційна політика: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняХолодний Г. О.
2023Рекламний менеджмент : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняЛисиця Н. М.
2023Бренд-менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняЛисиця Н. М.
2023Маркетинговий менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняГриневич Л. В.
2013Аналіз зовнішніх та внутрішніх факторів формування конкурентоспроможності підприємствГеращенко І. М.; Геращенко И. Н.; Herashchenko I. M.
2013Система показників оцінювання конкурентоспроможності підприємств на ринку праціГеращенко І. М.; Геращенко И. Н.; Herashchenko I. M.
2013Аналіз та оцінка конкурентоспроможності трудових ресурсів КП «Харківський метрополітен»Геращенко І. М.; Геращенко И. Н.; Herashchenko I. M.
2015Зарубежный опыт формирования и эффективного использования трудового потенциала фирмыГеращенко І. М.; Геращенко И. Н.; Herashchenko I. M.
2023Design as a key factor in brand building: value congruence and brand identity through designMartynenko M.; Lysytsia N.; Martynenko A.; Us M.
2023Social Media Marketing as a tool for promoting services and goods on the internetIastremska O.; Feshchur I.; Lysytsia N.; Martynenko M.; Losheniuk O.