Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1541-1550 зі 3530 (час пошуку: 0.005 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Аналіз підходів до визначення поняття «електронний маркетинг»Веретенникова А. Б.; Каф’ян В. А.
2022Застосування теорії спіралі мовчання для аналізу українського медіапросторуСорокіна Г. В.
2022Formation of the financial strategy of the enterprise: theoretical aspectКozlova I.; Veretennykova H.
2022Переваги та недоліки впровадження стратегічного управління на підприємствіДорошенко В. В.
2019Методологія наукових досліджень: методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" другого (магістерського) рівняРожко В. І.
2022Класифікація управлінських рішень та фактори впливу на їх якістьКозлова І. М.; Гаврилюк А. І.
2022Методичне забезпечення розвитку персоналу як запорука конкурентноспроможності підприємстваНебилиця О. А.; Мамедова А. К.
2022Формування логістичного сервісу на підприємствіМельникова К. В.; Чугаєва А. В.
2023Командоутворення як складова формування успішного корпоративного середовищаБаркова К. О.
2023Financial support of logistics: security aspects and sustainable development (in ukrainian context)Antoniuk N.; Melnykova K.; Kholodna Y.; Britchenko I.; Khomiuk N.; Rogach S.; Shmatkovska T.