Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1591-1600 зі 3426 (час пошуку: 0.01 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2017Використання інтегрованих маркетингових комунікацій в спортивній сферіЗима О. Г.; Птащенко О. В.; Станкова А. О.
2020Функціонування фразеологічних одиниць у медійному просторіШвець Д. В.
2020Меми як одиниця комунікації в умовах епохи постмодернуМішакова П. О.
2020Організація комьюніті у соціальних мережах як засіб формування іміджу компаніїАндрющенко К. С.
2020Реаліті-шоу як засіб масового впливу на суспільствоЗадорожна А. В.
2021Системна типологізація концепції соціального конфліктуПросяник О. П.; Зима О. Г.
2020Formation of Students’ Competence of Tertiary Educational Institutions by Practical Training AidsKuzmina M. O.; Protas O. L.; Fartushok T. V.; Raievska Y. M.; Ivanova I. B.
2021Сутність і явище в концепції Ф. де СоссюраПросяник О. П.
2020Modern media pedagogy: Ways of forming public journalism in UkraineIvanova I. B.; Mosenkis I. L.; Strokal O. M.
2020Modern media pedagogy: Ways of forming public journalism in UkraineIvanova I. B.; Mosenkis I. L.; Strokal O. M.