Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1731-1740 зі 3426 (час пошуку: 0.03 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Особливості побудови внутрішньої комунікації у роздрібній торгівліПластовець А. О.; Сорокіна Г. В.
2022Приклади використання сторітелінгу як інструменту впливу на аудиторію в українських рекламних роликахБейгель М. Б.; Сорокіна Г. В.
2023Розвиток особистого бренду за допомогою соціальних мережПідмолода С. Д.
2023Формування інформаційної безпеки українського суспільства в умовах війниАртеменко Ю. В.
2023Семіотичний підхід до вибору тактики просування брендуАгаханова О. А.
2023Використання лідерів думок у рекламній кампаніїГольнік Є. С.
2023Вплив емоцій у рекламній продукції на поведінку споживачаКоваль Є. П.
2023Збереження та просування української культури в умовах війниПридатько С. М.
2023Фактори створення медіаконтенту для молодіКороткова К. І.
2022Використання інтернет-комунікацій для формування лояльності аудиторіїПавлюк М. О.