Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1751-1760 зі 3500 (час пошуку: 0.01 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Гіперреальність: вплив на масову свідомість в k-pop індустріїТравкіна Я. М.
2021Айдентика як інструмент рекламної комунікації інтернет-брендуКазакова Н. В.
2021Вплив телебачення на дитячу аудиторіюЖдєд В. В.
2021Інтерв'ю як спосіб розкриття та просування музичного колективу в ІнтернетіДудченко М. О.
2021Умови формування рекламної стратегії телеканалуЯковенко В. М.
2021Симулякр та симуляція як способи маніпуляціїНевдачина А. С.
2016Реінтерпретація терміну langage як людської здатності (за «новим» Ф. де Соссюром)Просяник О. П.
2024Документальне кіно як засіб стратегічного впливу під час війниЄрошенко О. Ю.
2024Наглядовий капіталізм, або Як люди стають сировиною в руках бізнесуСтаркова Г. В.; Травкіна Я. М.
2024Витоки інформації у сучасному журналістському розслідуванні: аналіз методів збору, перевірка та використанняДудченко М. О.