Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1761-1770 зі 3652 (час пошуку: 0.01 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Вплив мотивації на процес комунікації учасників ринкових відносинЗима О. Г.
2022Методичні рекомендації до написання дипломних робіт для студентів спеціальності 061 "Журналістика" другого (магістерського) рівняПросяник О. П.; Зима О. Г.
2021Особливості управління брендом: досвід ТМ «Кулиничі»Просяник О. П.; Яресько К. В.
2023Маніпуляції в рекламіКушнаренко Ю. М.
2023Теорія та практика медійного дискурсу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняПросяник О. П.
2023Теорія та практика медійного дискурсу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняПросяник О. П.
2021Стандартизація і сертифікація товарів та послуг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2023Практичні аспекти зміни дискурсу бренд-комунікацій під час війниЛаріна К. В.
2021Маркетинг у соціальних мережах. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи для студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.; Демченко Г. В.
2021Економіка знань та інноваційна інфраструктура. Методичні рекомендації до лабораторних робіт та самостійної роботи студентів спеціальності 073 "Менеджмент" першого (бакалаврського) рівняТомах В. В.