Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1771-1780 зі 3652 (час пошуку: 0.006 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Use of creative marketing in the implementation of enterprise strategyPererva I.; Myronova O.
2022Безпекове стратегування управління інноваційними бізнес- процесами та капіталізацією в агропродовольчій сфері в умовах глобалізації фінансових ринківЗавгородня Т. П.; Костюк В. А.; Холодний Г. О.; Скрипник В. В.
2021Theory and Practice of Organization RebrandingLysytsia N. M.; Prytychenko T. I.; Kononenko O. I.; Martynenko A. O.
-(Невизначено)-
2021Сучасні тенденції розвитку маркетинг-менеджменту підприємстваДзеніс В. О.; Дзеніс О. О.
2021Перспективи крос-культурної бізнес-взаємодії в контексті європейської інтеграції УкраїниЛіфінцев Д. С.; Близнюк Т. П.; Кохан М. О.
2021Аналіз позицій України у вимірі конкурентоспроможність – інноваційністьЧмутова І. М.; Гайналій А. О.
2021Основи науково-аналітичних досліджень: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівняГрузіна І. А.
2022Production and service management: syllabus of the educational discipline for students of all specialties of the first (bachelors) levelSigaieva T.
2021Особливості формування стратегії маркетингу в умовах світової пандеміїЛаріна К. В.; Баталічева Н. О.