Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1831-1840 зі 3528 (час пошуку: 0.006 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2020Інфраструктура товарного ринку, товарознавство: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» першого (бакалаврського) рівняСігаєва Т. Є.
2020Commodity marketi infrastructure, commodity research: Syllabus of the educational discipline for students of speciality 073 "Management" of the first (bachelor's degree) levelSigaieva T. E.
2023Удосконалення комунiкацiйної полiтики пiдприємстваЛобас А.
2023Удосконалення просування продукції підприємства на основі Інтернет-технологійЛегка А.
2023Social networks as a tool for etrepreneurship in the conditions of the economy of impressionsIastremska O.; Nebylytsia H.
2020Удосконалення політики просування підприємства на основі інструментарію інтернет-маркетингуБезсмертна К. Р.
2020Удосконалення маркетингової стратегії просування послуги підприємстваМаксимовська В. С.
2023Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.
2020Реалізація державного фінансового моніторингу на основі ризик-орієнтованих ознак у діяльності фінансових установАндрійченко Ж. О.
2020Використання воронки продаж для підвищення ефективності інтернет-торгівліБутенко Д. С.; Немашкало К. Р.