Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1871-1880 зі 3652 (час пошуку: 0.005 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Сучасні ефективні маркетингові інструменти розвитку бізнесуНовікова М. М.; Небилиця О. А.
2021Управління формуванням фінансових ресурсів підприємстваВелика О. Ю.; Щербина В. О.
2023Міжкультурні особливості в процесі управлінських комунікаційКривобок К. В.; Котельникова Ю. М.; Кінас І. О.
2018Організаційно-економічне забезпечення управління інноваціями та інноваційною працеюЧерноіванова Г. С.
2021Маркетинг взаємовідносин з партнерами : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів спеціальності 075 «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняЛисиця Н. М.
2021Медійний інструментарій для просування автомобільного брендуЛобойко М. О.; Просяник О. П.
2021Інноваційне підприємництво та управління стартап проєктами: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент організацій та адміністрування» другого (магістерського) рівняВеретенникова Г. Б.
2021Комерційна логістика: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Логістика» першого (бакалаврського) рівняАвраменко О. В.
2021Меми і меседжі: як розважальний контент розкриває політичні темиСтаркова Г. В.
2021Маркетинг у сфері міжнародних послуг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЛисиця Н. М.