Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1881-1890 зі 3652 (час пошуку: 0.007 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Ідентифікація причинно-наслідкових зв’язків відновлення маркетингової діяльності у період повоєнного відновлення економіки УкраїниБєлікова Н. В.
2023Проблеми та перспективи відновлення маркетингової діяльності підприємств Харківської області в умовах воєнного періодуГриневич Л. В.; Бєлікова Н. В.
2022The development of professionally important qualities as a result of various activities: Learning, sport, and labour marketShmatkov D.; Bielikova N.; Brytan Yu.; Sánchez Zafra M.
2023Управління скороченням браку продукції промислового підприємства: теоретичний і практичний аспектиЯстремська О. М.
2023Напрями відновлення маркетингової діяльності та трансформації моделей поведінки споживачів у повоєнному періоді: проблеми врахування регіонального аспектуГриневич Л. В.; Бєлікова Н. В.
2023Управління запасами як складова процесу диджіталізації на підприємствах ресторанного бізнесуВан Д.; Красноносова О. М.
2023Сучасні тенденції розвитку EDTECH компаній та їх вплив на формування маркетингової стратегії у сфері освітніх технологійБаталічева Н. О.; Козлова І. М.
2023Ensuring personnel security of enterprises in the personnel management process (reception stage)Iastremska O.
2021Регламентація стратегічного планування розвитку економічної системи в УкраїніКанова О. А.
2021Маркетинговий підхід до управління в підприємництвіПерерва І. М.; Кінас І. О.