Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1921-1930 зі 3528 (час пошуку: 0.012 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Роль аудіовізуального контенту у формуванні спортивного образу та ідентичності хокейної командиБаранковська М. О.
2024Прецедентні феномени в фічерах українських медіа про культуру: ознаки та особливостіКостенко А. Ю.
2023Реклама у контексті естетичного дослідженняОлексенко Я. І.
2024Визначення основних елементів іміджу для закладів вищої освітиЗадорожна А. П.
2024Методичні рекомендації до тренінг-курсу «Soft skills» для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівняМиронова О. М.
2024Вплив дезінформації під час воєнного стану на культурно-просвітницьку діяльність в УкраїніПорядіна З. П.
2024Соціальне значення реклами як засобу комунікації з аудиторієюТерещенко А. Є.
2024Атрактивність підприємств як важлива складова їх розвиткуКончик Д. В.
2024Журналістика під час війни. Як журналістам працювати в умовах бойових дійЧернікова К. В.
2024Innovative Solutions for the Formation of Personnel Security of Online EntrepreneurshipMazhnyk L. O.; Lytovchenko I. V.; Shakun V. O.