Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1921-1930 зі 3500 (час пошуку: 0.008 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Маркетинг промислового підприємства: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівняРожко В. І.
2022Стратегічний маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівняРожко В. І.
2021A Customer Dominant Logic (CDL): Features of Involving Suppliers in Customer Ecosystems in E-CommerceDemchenko H. V.
2022Finance: syllabus of the academic discipline for students of specialty 073 “Management” of the educational program “Business Administration” of the first (bachelor) levelLepeyko T. I.; Kanova O. A.
2022Contemporary management tools: syllabus of the academic discipline for students of all specialties of the first (bachelor) levelLepeyko T. I.; Kanova O. A.
2022Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Публічне управління» першого (бакалаврського) рівняБойко Н. О.
2023Теорія організації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Публічне управління» першого (бакалаврського) рівняГрузіна І. А.; Кінас І. О.; Перерва І. М.; Черноіванова Г. С.; Нечипорук О. В.
2023Етика бізнесу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» освітньої програми «Публічне управління» першого (бакалаврського) рівняНемашкало К.; Ястремська О.
2022Науково-методичний підхід до управління інноваційною працею на підприємствіЧерноіванова Г. С.
2022Особливості розвитку інноваційної діяльності та інноваційної праці в сучасних умовахЧерноіванова Г. С.; Василик С. К.