Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1941-1950 зі 3426 (час пошуку: 0.009 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Аналіз підходів до визначення поняття «електронний маркетинг»Веретенникова А. Б.; Каф’ян В. А.
2022Організація інвестиційної діяльності підприємства та її складовіВелика О. Ю.; Верещака А. О.
2022Особливості формування фінансових ресурсів промислових підприємствВелика О. Ю.
2022Formation of the financial strategy of the enterprise: theoretical aspectКozlova I.; Veretennykova H.
2022Методичне забезпечення розвитку персоналу як запорука конкурентноспроможності підприємстваНебилиця О. А.; Мамедова А. К.
2022Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємств аграрного сектору економіки в умовах воєнного стануНебилиця О. А.
2022Формування логістичного сервісу на підприємствіМельникова К. В.; Чугаєва А. В.
2022Корпоративна культура як ефективний інструмент управління персоналом в кризових умовахКозлова І. М.; Орло М. Ю.
2022Етапи формування маркетингової діяльності на підприємствіКозлова І. М.; Харитоненко В. І.
2022Особливості формування конкурентної політики в УкраїніКозлова І. М.; Лобанова Н. М.