Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1991-2000 зі 3527 (час пошуку: 0.01 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Принципи й практичний інструментарій превентивного контролінгового антикризового управління підприємствами харчової промисловості у сучасному бізнес середовищіДругова О. С.
2024Синергія онлайн- та офлайн - каналів просування -ключовий чинник розвитку бізнесуНебилиця О. А.
2024Organizational culture as the basis of successful businessDruhova O.; Xia Li
2023Художньо-стильовий репертуар (стайлінг) у дизайні освітніх сайтів і порталівКурцева О.
2024Теоретико-методологічне підґрунтя феномену економіки враженьЯстремська О. О.
2024Економічні умови розвитку економіки вражень у країнах світу та в УкраїніЯстремська О. О.
2024Визначення атрактивності підприємств для формування раціональних вражень стейкхолдерів в умовах економіки враженьЯстремська О.; Кончик Д.
2024Організація відділу інноваційного розвитку підприємств: теоретичний та практичний аспектиЯстремська О. М.
2024Моделі та стратегії інформаційної взаємодії підприємств в умовах економіки враженьЯстремська О. О.
2024Використання форсайтингу в умовах економіки враженьЯстремська О. О.