Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2171-2180 зі 3527 (час пошуку: 0.017 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Масштабування бізнесу - як один із напрямків стратегії розвитку підприємстваКінас І. О.; Вядрова Н. Г.
2024Концепція емоційного лідерства в менеджментіКінас І. О.; Кривобок К. В.
2024Сертифікація персоналу як складова бізнес-процесу розвитку працівників ІТ-компанійПетренко О. О.; Котлик А. В.
2024ІТ-компанія як оптимальне бізнес-середовище для реалізації концепції організації, що самонавчаєтьсяПетренко О. О.
2024Методичні рекомендації до написання дипломної роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Бізнес-адміністрування» першого (бакалаврського) рівняЛепейко Т. І.; Котлик А. В.; Миронова О. М.
2024Neuromarketing : work syllabus of the academic discipline for applicants of higher education in specialty 075 “Marketing” of the study programme “Marketing” of the third (educational and scientific) levelKotelnikova Iu. M.
2024Концептуальні засади створення компетентної організації в умовах інтенсифікації євроінтеграційних процесів в УкраїніГрузіна І. А.
2024Методичний підхід до створення компетентної організаціїГрузіна І. А.
2024Соціальний маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» третього (освітньо-наукового) рівняХолодний Г. О.
2023Ризик-менеджмент як складова комплексної системи управління підприємстваДемченко Г. В.