Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2211-2220 зі 3426 (час пошуку: 0.068 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Intersecting Territorial Development, Spatial Planning, and Marketing: A Multidisciplinary Exploration of Post-Conflict UkraineZavalniy O.; Vishnevsky D.; Giuseppe T. Cirella; Uhodnikova O.; Kholodnyi H.; Gordiienko S.
2024Необхідність врахування Ropo-ефекту для сучасного бізнесуНебилиця О. А.
2024Analysis of Methods of Cooperation with Foreign Stakeholders in Modern Conditions: Challenges, Opportunities and Economic EfficiencyHubarenko O.; Pashchuk L.; Konchyk D.; Shevchenko I.; Yatsenko O.
2023Маркетингове управління інтелектуальними ресурсами підприємстваВовк В. А.; Гаврильченко О. В.; Черкаський О. Ю.
2023Бізнес-модель: ключові концепції і найбільш поширені напрямки трансформації в сучасних умовахКотлик А. В.; Лю Лінь; Потапов В. Г.
2023Implementation of distance learning and couching system as factors of employees’ motivation at an enterpriseMazorenko O.; Polezhaieva O.; Kozhevnikova K.
2023Changes in organizational function of Ukrainian firms under the conditions of warGres G.; Kotlyk A.
2024Психологічні фактори прокрастинації у студентівУшакова І.; Ляшенко Б.; Махоніна А.
2024Стресостійкість здобувачів вищої освіти в умовах війниБогдан Ж.; Романовська О.
2024Особливості формування і збереження ділової репутації в онлайн-середовищіБєляєва Н. Є.; Калениченко Р. А.; Телебенєва Є. О.