Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2251-2260 зі 3527 (час пошуку: 0.021 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Практичні аспекти зміни дискурсу бренд-комунікацій під час війниЛаріна К. В.
2023Використання теорії архетипів для вирішення психологічно-комунікативних завдань брендівЛаріна К. В.
2024Емоційний інтелект в інклюзивних процесах у суспільствіПросяник О. П.
2023Language verbalization of quantitativeness in modern mass media: linguistic-cognitive and communicative-pragmatic dimensions in ukrainian languageKostusiak N.; Shulska N.; Lisova Y.; Yaresko K.; Ivanova I.; Pochuieva O.; Afanasieva O.
2023Засоби маніпулювання аудиторією в Інтернет-медіа в умовах війниІванова І. Б.; Васильєв А. С.
2023Lexico-semantic innovations in the texts of the ukrainian mass media on military topicsNavalna M.; Shynkaruk V.; Kostusiak N.; Prosianyk O.; Chernobrov Y.; Adamchuk N.
2022Фірмовий стиль та корпоративна культура в PRАфанасьєва О. М.
2022Cognitive value of scientific conceptProsianyk O. P.; Tarasenko S. Ye.
2023Особливості використання фірмового стилю для закладів освітиСорокіна Г. В.; Мальцева М. А.
2024Основи науково-аналітичних досліджень. Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент інноваційної діяльності» першого (бакалаврського) рівняМартиненко М. В.; Литовченко І. В.