Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2291-2300 зі 3527 (час пошуку: 0.011 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Реакція на запровадження в Україні військового обліку для жінок у медіа та мемахСтаркова Г. В.
2022Методологічні підходи до впровадження дефініції «Соціально-комерційна реклама»Чекштуріна В. М.; Швець Д. В.
2022The Internet As an Educational and Communicative Environment for Student YouthAgalarova K.; Sorokina H.; Uhrimova I.; Kozlova O.; Sutula O.; Turuta O.
2022Музика як вид соціальної комунікаціїСорокіна Г. В.; Сахань Д. М.
2023Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.
2023Бренд-комунікації: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняЛаріна К. В.
2021Інтернет-маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняПтащенко О. В.; Афанасьєва О. М.; Салюк А. П.
2023Теорія та практика медійного дискурсу: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю» першого (бакалаврського) рівняПросяник О. П.
2023Подієвий PR: робоча програма навчальної дисципліни  для студентів спеціальності 061 "Журналістика" освітньої програми «Медіа-комунікації» першого (бакалаврського) рівняЗима О. Г.
2022Продакшн в медіа : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 ''Журналістика'' освітньої програми "Медіа-комунікації" першого (бакалаврського) рівняСтаркова Г. В.