Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 2371-2380 зі 3527 (час пошуку: 0.011 секунди).
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Корпоративна культура та корпоративні медіа: робоча програма для студентів усіх спеціальностей другого (магістерського) рівняЗима О. Г.
2018Теорія та практика медійного дискурсу: робоча програма для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняПросяник О. П.
2018Масова комунікація та інформація: робоча програма для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняСорокіна Г. В.
2018Артдирекшн: робоча програма для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняЧекштуріна В. М.
2018Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізаціїБожкова В. В.; Птащенко О. В.; Сагер Л. Ю.; Сигида Л. О.
2019Семіотика медіатексту в контексті семантики культури : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняПросяник О. П.
2019Медіа-планування : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняСтаркова Г. В.
2019Організація рекламної та PR діяльності : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівняХолодний Г. О.
2021Ціннісні конфлікти як основа медійних і політичних скандалів: пропозиція діяльнісної типологіїПросяник О. П.
2021Бєлікова Ю. В. Теоретичні засади розроблення комунікаційної стратегії органів місцевого самоврядування / Ю. В. Бєлікова, Д. О. Фурсова // Topical issues of modern science, society and education : proceedings of iv international scientific and practical conference, 1-3 November 2021. ‒ Kharkiv, 2021. ‒ С. 1043-1048.Бєлікова Ю. В.; Фурсова Д. О.